L'article respon algunes preguntes: com es programa? com podem respondre als requisits que ens demana l'administració educativa? Segons l'autor una possible solució es la programació mitjançant seqüències formatives. Una seqüència formativa és un guió on s'exposen les tasques generals esmicolades i classificades en les fases que requereix el projectes. Cada seqüència formativa, les tasques es relacionen amb les competències específiques a treballar, que alhora estan relacionades amb els objectius i continguts de l'àrea.
dilluns, 26 de maig del 2014
Programar l'aprenentatge basat en projectes mitjançant seqüències formatives
Comparteixo un interessant article del blog Actualitat pedagògica de Josep Mª Sánchez, que està dedicat a com programar l'aprenentatge basat en projectes mitjançant seqüències formatives.
L'article respon algunes preguntes: com es programa? com podem respondre als requisits que ens demana l'administració educativa? Segons l'autor una possible solució es la programació mitjançant seqüències formatives. Una seqüència formativa és un guió on s'exposen les tasques generals esmicolades i classificades en les fases que requereix el projectes. Cada seqüència formativa, les tasques es relacionen amb les competències específiques a treballar, que alhora estan relacionades amb els objectius i continguts de l'àrea.
L'article respon algunes preguntes: com es programa? com podem respondre als requisits que ens demana l'administració educativa? Segons l'autor una possible solució es la programació mitjançant seqüències formatives. Una seqüència formativa és un guió on s'exposen les tasques generals esmicolades i classificades en les fases que requereix el projectes. Cada seqüència formativa, les tasques es relacionen amb les competències específiques a treballar, que alhora estan relacionades amb els objectius i continguts de l'àrea.
Etiquetes de comentaris:
general,
reflexió,
treball per projectes
Subscriure's a:
Missatges (Atom)